duminică, 23 mai 2010

La multi ani mie!

Si in zilele astea, nu conteaza cat de bine arat, sau ce zic cei din jur. Conteaza doar ca ma simt bine, si ca sunt langa cei dragi, si ca am chef de poze, ca toti cei pe care ii iubesc ma suna cu acelasi scop si ca toate lucrurile imi merg bine.

Si imi sta bine parul! :">. Si zambesc intruna :x.

Si am cel mai bun tort din lume, facut chiar de mama! =p~

Si pentru ca am iesit cu Alexa afara, si am alergat in ploaie, si am omorat-o cu pozele! :x

Si cum nu mi-au ajuns doua zile (20-birthday & 21-nameday) am continuat si sambata, cu Despina :x + am cunoscut lume noua (Alexandra & Iuliana) b-).

Le multumesc tuturor celor care m-au facut fericita, sunt cine sunt datorita lor. Va iubesc! 

Va pupa Maduu/Elenii! :*


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu