duminică, 17 ianuarie 2010

Personal Stuff

Exista oameni care (ne)intentionat isi exprima parerile foarte dur si prostesc, fara sa se gandeasca la faptul ca ar putea sa doara. Mi s-a intamplat chiar aseara, si am ramas “:-o”.


Chiar am luat de buna ce mi s-a zic (era o parere… unicata pot spune) si am inceput sa ma gandesc serios. Neajungand la nici un rezultat (pentru ca ma cunosc destul de bine incat sa zic ca nu e adevarat ce mi s-a spus) am decis sa vorbesc despre asta cu DV & Roxxy. Bine-nteles, m-au lamurit si mi-am dat seama ca ei sunt prieteni adevarati, pentru ca nu e prima oara cand m-au ajutat, pentru ca nu au fost langa mine doar la bine si pentru ca tin la mine asa cum sunt eu.


Si mi-am dat seama ca din toti prietenii mei, numai 4 au reactionat la rascruce de "indispozitii"; pot sa fac referire la citatul “prieteni noi sa-ti faci, dar de cei batrani sa nu te lasi”, din cei 4, 3 sunt “batrani”: Roxxy, DV & AnDaa, si o prietena noua: Alyonna.


Astăzi mi s-a demonstrat încă o dată că mă pot baza pe voi, că sunteti aici şi că mă sprijiniti. Mulţumesc!


Un comentariu:

  1. Cu placere scumpa :*. Stii ca o sa fiu tot timpu` langa tine, cand ai nevoie. Ca si u ai fost, si nu ma refer la bine, la refer la greu. >:D<.

    RăspundețiȘtergere