luni, 28 decembrie 2009

.no inspiration.

Ştii, uneori îmi vine un chef uimitor de a scrie. Şi nu ştiu ce… n-am inspiraţie. Aş putea scrie zeci de poezii despre tine G. care mă iubeşti, dar eu pe tine nu; sau despre tine C. pe care te admir… in secret; sau despre tine S. pe care te iubesc, dar tu pe mine nu;sau despre tine A. care mi-ai fost mereu alături; sau despre tine L. care mă placi dar nu ştii cum să te apropii de mine; sau despre tine A. care mă consideri o prietenă bună.


Sau despre colega de bancă, băiatul din a12a, pisicile din faţa blocului, tipa care se uită tot timpul încruntat la mine, ş.a.m.d.


Dar nu… simt că ar trebui să scriu despre altceva, dar nu găsesc subiectul potrivit! Până atunci, BeRightBack pănă găsesc acel ceva pe care îl caut! Revin curând, promit, că oricum nu pot sta mult fără blog :))!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu