miercuri, 23 decembrie 2009

asa repede ... ca ma astepta Alla

Măi! ...

Trece luna si nu apuc sa scriu pe blog. Chiar si acum dau sa închid fereastra, ca mai ca nu as scrie asa, în grabă, după cum îmi vine chefu` ...

Măi! ... Stai asa ... nu închide nici o fereastra ... scrie si tu ceva acolo, ce îţi trece prin cap. N-ai timp, fa o sinteza ...

Sinteza: si e vacanţă; ziua lu` JojO; încă o party; unde ne plimbam; sa o sun pe Alla; ce mai zice AnCaa; ne uităm la Gossip Girl?; hai în KFC!; a venit Aida; trebuie sa faci curăţenie; si uite ca se aproprie Crăciunul; dar se topeşte zăpadă; hai sa ne uităm la Jane Eyre; hai sa mă ajuţi!; mc Andreii; hai Alla, intra azi!; vezi melodia asta noua; -ce îţi aduce moşu`? -nu ştiu, da ce îi iau lu` Luciana?; asta trebuie sa ii zic lu` AnCaa; vai Mada ... iubirea asta; ia sa vad ce e nou la rubrica "fitze niuz"; -ma duc la alergat. -stai! merg si eu; si totuşi e vacanţă ...

Măi! ... stai puţin, nu se mai înţelege nimic ... detaliază si tu puţin ...

Nu mai stau, mă duc la Alla ...

2 comentarii:

  1. Dupa parerea mea,blogul e bine realizat si chiar nu am nimic de obiectat...cred doar ca ar trebui sa mai postezi cate ceva pe el..pare un pic cam gol..in rest..e foarte dragut!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm, postul e foarte ok si imi place felul in care ai abordat evenimentele de care ai avut parte. Tine'o tot asa si asteptam noi posturi:-?

    RăspundețiȘtergere